سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علم و کامپیوتر

 

هرکس برای خدا، بابی از دانش را فرا گیرد تا به مردم بیاموزد، خداوند پاداش هفتاد پیامبر به او بدهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?مصطفی باغبانی اسگوئی

جمعه 84/10/2  ساعت 10:9 عصر

سایت تجارتی رسمی در ایران

اولین‌سایت‌تجارت‌الکترونیکی‌درایران‌بامجوز رسمی‌ازقوه‌قضاییه

 

معرفی شرکت VastVision  (( www.Vastvisionint.com ))

 

شرکت VastVision به عنوان یک Network ایرانی با فعالیت بین المللی در تاریخ ٢٤/١١/١٣٨٣ و به شماره ثبت ٢٩٣٣ با هدف حمایت از اقتصاد داخلی کشور و اشتغال زائی، شروع به فعالیت نموده است.

برای کسب اطمینان به سایت قوه‌قضاییه بروید:

http://www.rooznamehrasmi.ir/Detail.asp?NewsID=926061341832349

üچگونه میتوانید عضو این شبکه شوید؟

 

توسط یکی‌ از نماینده‌های ‌این ‌شرکت‌ و کسب ‌اطلاعات‌ کامل‌ از فعالیت‌های‌ واهداف این شرکت ونحوه عضویت دراین شرکت و... مطلع شوید،مثلاً( من ،

 که می‌تونین برای من E-mail بزنید)


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نکته
سایت تجارتی رسمی در ایران
ترفندهای کامپیوتر
اخبار رایانه ای

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

13976

بازدید امروز

0

بازدید دیروز

5

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

علم و کامپیوتر

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

لوگوی دوستان


اشتراک