سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علم و کامپیوتر

 

راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?مصطفی باغبانی اسگوئی

جمعه 84/10/2  ساعت 12:15 عصر

اخبار رایانه ای

مکان یابی با Yahoo!


از این پس کاربران می نوانند از طریق سایت یاهو مکانهای مختلف را تماشا کنند. براساس گزارش خبرگزاری آنسا،این شرکت نمونه بنای نسخه به روز شده سرویس نقشه سازی خود عرضه کرده است که بر اساس این نسخه امکان جستجو ی آسان تر مکانها برای کاربران فراهم می شود . سایت یاهو به سرویس نام برده شده مشخصه های جدید اضافه کرده که به طراحان این امکان را می دهد excel صفحات وب را ایجاد کنند تا بتوانند اطلاعات بر گرفته شده از یک صفحه وب را در خود جای داده است.طراحان با استفاده از PLUG-IN می نوانند این کار را انجام دهند.کاربران با استفاده از این سیستم می نوانند بر روی مکانهای مختلف در این سایت توسط ماوس زوم کنند.

ویروسی برای لینوکس

 شرکتهای ارئه دهنده خدمات امنیتی در مورد شناسایی ویروس اینترنتی جدیدی که سرورهای مبتنی بر سیستم عامل لینوکس را هدف گرفته است، هشدار می دهد.


به گزارش سایت اینترنتی PCWorld این ویروس جدید که شرکت تولید کننده محصولات ضد ویروس MacAfee آن را Lupper نامیده با استفاده از ایرادهای امنیتی نرم افزارهای شبکه به‌رایانه‌های‌سرورمبتنی‌برلینوکس‌راه می یابد.


ویروس Lupper پس ازاجرا در کامپیوترهای مبتنی برلینوکس، آنها را دربرابر


نفوذ هکرها آسیب پذیر ساخته و به هکرها اجازه می دهد از این رایانه ها آلوده به منظور اهداف تبهکارانه اینترنتی، از جمله حمله به سایر رایانه ها،


استفاده کنند.


هم اکنون‌دوشرکت امنیتی MacAfee و Symantec این ویروس را در اینترنت


شناسایی کرده و مرکز بین المللی تحقیقات امنیت اینترنتی SANS نیز گزارش هایی از آن را دریافت کرده است.


   اتصال ایران به چین از طریق فیبر نوری


در دیدار وزرای ICT ایران و تاجیکستان دو کسور بر سر اتصال فیبر نوری از طریق خاک افغانستان به توافق رسیدند.


محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ایران در حاشیه اجلاس جامعه اطلاعاتی در یک جلسه مطبوعاتی با بیان این خبر افزود: ار آنجا که تاجیکستان از طریق فیبرنوری به چین متصل است اتصال فیبر نوری تا این کشور فرصت خوبی برای ایران به وجود می آورد تا ازطریق چین به شبکه فیبر نوری بین المللی دسترسی یابد.


محمد سلیمانی گقت: تاجیکها قول داده اند خط فیبر نوری را با هزینه خودشان تا ایالت قندوز افغانستان ایجاد کنند وما نیز خط فیبر نوری را تا هرات توسعه داده ایم. وی افزود: طی گفتگو یی نیز با وزیر ارتباطات افغانستان خواستار تسریع در ایجاد فیبر نوری  هرات تا قندوز شده ایم و قرار شد ظرف سه ماه آینده باز هم در این باره با دوطرف نشست داشته باشیم.


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نکته
سایت تجارتی رسمی در ایران
ترفندهای کامپیوتر
اخبار رایانه ای

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

13951

بازدید امروز

1

بازدید دیروز

1

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

علم و کامپیوتر

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

لوگوی دوستان


اشتراک